A lot of love

Hej hopp!

Hur har helgen vart?
För min del så tycker jag den gick alldeles för fort!
Umgicks hela lördagförmiddagen med Mammi, syster och små hjärtanen, gick på loppis mm.
Sen resten av helgen slappade jag och älskling bara, behövs för min del då energin nivån är i botten...
Håller på o kollar och grejar med en del saker för att få reda på varför jag inte är tipp topp!?! hoppas på att få klarhet snart...

Men jag mår bra å så *käär* =) det är bara kroppen som bråkar lite!

Är sambo nu föresten ;) älskar att säga det! och älskar att vara det!


Nu ska jag förflytta mig till soffan och sambon och mysa lite innan det blir sängen och sedan hoppas på en piggare dag imorgon =)

Kisses


Kommentarer
Postat av: ullie

nej men grattis till sambolivet :))

usch är du inte heller pigg? har halsfluss känner mej nere i botten . ändå sitter ja här kan inte sova.

stor kram

2012-01-23 @ 23:29:24
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four