So boreeed

Hej på er Darlings!!
Usch jag är såå himla uttråkad
Tycker allt går i snigelfart.... inga 180 här inte
fast vet iofs inte vad jag väntar på ??
kan ju inte vara julen då jag inte är ngt julfreak direkt
(har ju inget juligt hemma, förutom en sne julstjärna, som nu dessutom glödlampan gått sönder i)
Och inte nyår heller då jag aldrig planerar vad jag ska hitta på utan tar det lite som det kommer...
Absout inte min födelsedag... då jag blir Huuuaaa hemska 28 ÅR!!!
Neee jag vegt helt enkelt inte
vet bara att jag ycker tiden står still
vill att det ska hända ngt nununuuuuu!!

Hihihi nu skrev miss B till mig attt jag ska komma över på lite gottis
oliver, ädelost, pepparkakor... *moschmosch*
Blev genast llite glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four