Friday I´m in love

käkar frukost och försökr planera helgen tidsmässigt... idag är det jobb och sen roadtrip till Nelly´s outlet me girlsen =) hoppas vi hittar massa fint! På lördag är det jobb igen och på kvällen ska LL´s födelsedag firas med premiär på Piren ( åååååå va somrigt ) Har lovat mig själv att inte bli för dålig på söndagen för då ska jag o Älsk ha hemmapyssel ( äntligen sätta upp lite hyllor o speglar )

För övrigt märks det att det ääääntligen är sommar, kolla in myggbettsbölden på min arm som jag upptäckte när jag vaknade idag (sovit med öppet fönster)


           
           
            Tål inte de små rackarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four