I´m back

Sådärja nu är jag uppe och studsar igen =) tror faktiskt att det handlade om för mycket stress, nytt jobb ( massa nytt att lära sig ) kvar på gamla jobbet, stressa hem och ut med sigge på rasten ( fullt med dåligt samvete för att han är själv så mkt ), komma iordning i nya lägenheten mm.... denna helgen är också fullbokad! Jobb idag och sen fira min kusin som tog studenten igår, sen imorgon är det klassåterträff... hade vart superkul att träffa alla igen men tror faktiskt att jag får hoppa det... då jag känner att jag behöver vara hemma med lilla Siggisen♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att höra love! Hälsa Siggisen med en blöt puss!!! :) /LL

2010-06-12 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four