Lite bilder från utbildningen

Har äntligen kommit ihåg att ta några bilder på vad jag sysslar med om dagarna nuförtiden.
Har fått en liten plast "kompis" att öva på hehe ser hemskt ut och det är verkligen svårt och stressigt men kul kul kul =)


Min plastkompis att göra läxan på

"hennes" hemska plastnaglar innan jag gjort ngt på dem

Lade på akryl idag för första ggn

Inspekterar

Fila, fila, fila

Har i läxa över helgen att göra ett set med akryl, mamma får bli mitt offer moahahaha
Hoppas ni får en trevlig midsommar, själv ska jag och älskling ut till stugan och fira med familjen =)


Kommentarer
Postat av: LL

Här har du hamnat helrätt gummi! / LL

2010-07-04 @ 02:05:12
Postat av: Charlotte

Nu tycker jag att det är lite dålig uppdatering här. Skärpning ;)

2010-07-08 @ 22:10:23
URL: http://konfekt.blogg.se/
Postat av: Linda

Btw, jag tycker den där handen ser helcreepy ut :)) Mardrömshanden som hunt u down om natten...

2010-07-18 @ 02:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four