Stressig dag

Yeeeaaay jag "vann" design budningen =) så nu blir det genast supersnyggt här inne på min blogg tack vare söta Linn!! för övrigt har jag bara stressat runt idag e ju på två jobb samtidigt nu o hem emellan o rasta siggisen, bara snurrar runt massa klockfakta, nytt kassasystem, säljtekniker o annat i huvet... Finns så himla mkt annat jag skulle vilja hinna med också ju... fixa iordning i lägenheten, va ute i solen o njuta, fota alla fina blommor som bara exploderar upp nu, förbereda för mitt kommande företag... mm.
Nu verkar det ju äntligen blivit sommar iaf =) ville haft me kameran innan när jag va ute me Sigge men slänger upp några bilder från förra sommaren ute i stugan ♥

              
       
      
      
       ÅÅÅååå längtar tills man besöker smultronstället igen
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four