Busy day

Sitter o käkar lunch nu, tonfisksallad yum yum.. Vart hos tandläkaren i morse 300 kr för att de petar lite i tänderna, onödigt, tur att man inte ska dit igen förräns om ett o ett halvt år. ÅÅååå jag e så nervös ska ju på arbetsintervju snart, kan det inte sluta regna så jag slipper komma dit som en dränkt katt!! Hoppas supermkt på att jag får det =) skulle förändra en hel del för mig isf!! Sen efter intervjun direkt till jobbet och ikväll är det DH kväll med tjejerna... =) Har provat sminket från e.l.f idag också, nöjd =) berättar mer om det sen!
Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: You made my day<3

2010-05-25 @ 17:58:49
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four