Måndag är det nya söndag

Så är det iallafall för mig, alltid ledig på måndagar, så därför skjuter jag upp allt tråkigt som jag skulle gjort på söndagen som tex stääääda... Så än sålänge idag så har jag sprungit en runda och tränat, håller på och tvättar lite nu och ska ta tag i städningen ( för er som är intresserade ) hahaha!! Ska även hämta ut ett paket, wihooo, det är nog mitt smink från e.l.f... supernyfiken på och se om det är bra grejer ( berättar självklart sedan om det är det ) Senare kommer älsklingen hit så vi ska laga lite god mat o myyysa =) 

Jahopp så kan en vanlig måndag se ut för Moi

              

           
            Suddiga outfitbilder från igår... idag är det mysisar o städtofs i håret som gäller o det gör ju ingen  lyckligare hahaa så det slipper ni se

Kommentarer
Postat av: Jenny w

Har du skaffat ny pojkvän eller har ni hittat tillbaka du och din förra?? snygga kläder förresten =)Kramis

2010-05-24 @ 18:07:30
Postat av: Linn

SV: Då är du lyckligt lottad! :)

2010-05-24 @ 18:30:59
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Emelie

Jenny: De är samma pojk =)

2010-05-25 @ 08:24:09
URL: http://emelieekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four