Min sprillans nya blogg!

Hej och välkomna till min nya blogg, hade en gammal som jag försökte återuppta www.extraallt.blogg.se men lyckades inte logga in?!? så nu har jag startat en ny =) Här kommer jag skriva om lite allt möjligt, inredning av min nya lägenhet, vad som händer i min vardag, mina djur (hund och kanin) inspiration och annat smått o gott!! Önskar att jag kunde webbdesign o sånt där så man kunde göra den här bloggen lite flashig o mer personlig men de kanske man kan lära sig lite lätt vade vet jag =), någon som har några tips på hur man lär sig sånt?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four