regntunga moln

Sitter o käkar frukost o hoppas på att de inte ska börja regna lagom tills jag ska cykla till jobbet... hoppas hoppas hoppas inte! Igårkväll gjorde jag ett litet experiment.... slängde i en kopparfärgad uppljusande toning i underhåret och utväxten.... blev hyffsat.. hade hoppats på att underhåret skulle blivit lite ljusare bara, men för att ha gjort det själv så är jag nöjd haha! Sen var det ju det obligatoriska Desperate Houswifes myset också, igår var det hemma hos söta Karin.... sååå trevligt att träffa alla tjejerna sådär en gång i veckan o bara tjöta o äta ngt smarrigt <3 nu måste jag skynda men hoppas ni får en fiin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four