Update

Blev inget bloggande igår, var alldeles för seg hhaha men de vart kul i lördags iaf =) Som sagt i Lördags var det födelsedagsfest för Martin, han hade hyrt Bistro strand, mkt trevligt folk och skön stämning, efter det hamnade Becca och jag på Karlssons, lite onödigt men kul för ja inte vart ute på så länge. Igår var iaf mindre kul, vaknade med huvudvärk haha men det är ju smällar man får ta. Hängde med Girlsen till Max o käkade massa o avslutade med en lyx jordgubbsshake... mumma va god den var ... Prova genast säger jag bara!! Hann träffa mammi, syster och systerson en sväng med och helgen avslutades med att Älskling kom på oväntat besök... en riktigt bra helg med andra ord!

      
       Jag och Miss K

      
       LL och Jag

      
       Partyprinsessor

      
       Miss B och moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four