Ladie´s Night

Var ju på Ladie´s Night med min syster
Här är lite halvkassa bilder från kvällen













Jaaa hur vart det då var de ngt att ha!??!
Jo men det var kul att ha sett det, men hade inte betalt för att få se det om man säger så
För övrigt var Måns Möller bäst/roligast
Visste inte vem han va innan (trodde han var sportkommentator)
Men det är ju inte första gången jag inte känner igen folk... om man säger så ;)
hahaha
jaja nog om det
Det var en kul upplevelse helt enkelt
och roligt att få umgås med min syster lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four