Neeej inte redan!!

Katastrooof!!
Den får inte komma redan, jag vill inte att den ska vara här!!
Jag pratar om min vintertrötthet....
Jag tror allvarligt talat inte att jag är gjord för att leva i Sverige
Jag fixar inte mörkret och kylan, blir sjukligt trött och deppig
Som idag jusst nu tex... kom hem helt koomig efter jobbet skulle bara lägga mig att vila lite
så trött så det snurrade
vaknade nu och har helt missat Desperate Houswifes kvällen hos miss J
Önskar jag var en björn som kunde gå i ide och vakna framåt slutet av Mars till solstrålar och fågelkvitter
Snälla jag behöver tips på hur jag ska överleva, alla tips uppskattas?!? =)







Bilder från länk, länk, länk
Nu är det ju bara att ta en stooor kopp te innan jag ska hoppa i säng igen, gäspar som en jäkla hyena!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four