Tell me everything you want...

ÅÅååå dålig uppdatering, jag vet, me man kna ju inte vara ofin och sitta o hänga vid datorn när man har besök 
Herr N stannade en dag extra.... trevligt ;) 
så idag står fest på schemat 
sitter jusst nu halvt iordninggjord med ett glas Rosé och funderar på vad jag ska ha på mig
N har redan dragit på förfesten... rätt skönt att vara själv en stund, de senaste dagarna har vart så intensiva och så hinner jag ju blogga lite
men heeey jag är inte den som klagar, jag blir ju bortskämd som en liten prinsessa så som sagt lika bra att njuta så länge de nu varar... typ tills imon hhahaha

Iaf nu ska jag snart dra bort till förfesten, ska ta massa partyybilder
så imon blir det förhoppningsvis lite bilder i inläggen ;)
om jag inte är för bakis

superkul med nytt läsarrekord nu igen föresten =)
Antar att ni gillar att läsa om mitt lovelife... hrrmm singelliv ;)

puss på Er ♥




Jag jusst nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four