Bulletproof

Tjingeling!
Har ni haft en bra helg? =)
Min gick sjuuukt fort men det var nog bara för ja haft massa att göra!
Fredagskvällen försvann ju lite i o med att jag gick till gymmet direkt efter jobbet och sen mys i soffan.
I går tog jag en ordentlig sovmorgon ( älskar att ligga och dra mej hur länge som helst när jag vet att jag kan )
Tog en rejäl powerwalk i skogen och sedan satte jag igång projekt "måla köket".  Kvällen spenderade jag hos Sis med minihjärtanen och Pappi.... *MYS*
Idag har jag fart runt som en speedad råtta, målat klart köket, vart på Biltema och shoppat verktygslåda hahaha bara för jag skulle röja upp i mitt städ/verktygs skåp, tvättat och såklart vart ute o powerwalkat =) Åt frukosten på balkongen, verkligen sommarvärme ute idag (undrar hur länge den håller i sig?!?) förmodligen sista frukosten ute för i år..... =(
Inte hunnit med gymmet varken igår eller idag, men tror jag kompenserar upp det med att köra lite övningar hemma nu ist ( finns lite energi kvar haahaha )



This time baby I'll be bulletproof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four