If U listen U have the answear

Tjollahopp!!
Nyss hemkommen från jobb, spontanfika med Sara och jeansjakt på stan....
Hittade inga braaa, tyvärr!

Även införskaffat alkoholfritt rosévin till ikväll, blir lite feest och utgång med tjejerna =) *saknat dem*
Hahhaaha killen i kassan på systemet fråga efter leg.... hmm måste man ha det för alkoholfritt?
Han tyckte det var lite pinsamt när ja sa det men jag vart bara glad, underbart att man ser mer än åtta år yngre ut än vad man är ;)

Fick med mig detta underbara hem från stan iaf
" Be one with yourself and all things will come to you"














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four