Bebismys

Kom nyss hem från min fina vän E (skrivit om henne tidigare, hon är en sån där vän som även att man inte träffas så ofta så är vänskapen ändå den samma ♥ ) var där o fikade lite och myste massa med hennes lilla 8 månader son =) En riktig liten going!!

Mkt bebisar nu, för igår var jag hos miss B och kikade på nytillskottet Lilla W endast 3 dagar gammal och såååå sööt! ♥ 
Sen har jag ju mina små hjärtan med lilla S och T, mosters prinsar! 

Usch hörde att det skulle komma massa snö nu =/ vet ja inte om jag vill gå med på.... vill genast ha vår nu och soool e sååsååsååå trött på detta gråa och kalla! Fast tvingade mej ut o springa en sväng igår iaf trots mörker och regn hade så ont i huvet men visste att jag skulle må mkt bättre efteråt =)  

Nu blir det en banan/jordnötsmör/vaniljsoyamjölk smoothie till kvällsmat sedan sängen ( längatr efter den nya ) 


♥ 


Kommentarer
Postat av: ullie

Heeej e du här igen =)



åh vill oxå snuffa bebis underbart. !!

hoppas du får en bra helg kram kram

2012-01-19 @ 22:52:08
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four