Endorfinkick

Oj vad längesedan det var nu som jag gjorde ngt livstecken ifrån mej!
Behövs det ngn update.... vad säger ni? eller ska jag bara köra på och förhoppningsvis komma igång med inläggen igen ;)

Vart så hösttrött det senaste, verkligen helt slut av mörkret och kylan, gått omkring som en zoombie!
Så idag fick jag ett ryck och tog en löprunda efter jobbet.... wiieeehooo!! såå underbart, så fort jag började jogga fick jag världens smile över hela ansiktet, endorfinerna bara sprutade!! hahahaa!! hoppas nu verkligen att jag kommer ihåg hur härligt det var så att jag får en vana nu och kommer igång med träningen igen =)


puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four