Hej mitt vinterland

"godmorgon" på Er
Eller aaa för mig är det morgon iaf =)
Är ledig idag så sov ut riktigt ordentligt
och har precis kommit in från en supersnöig promenad
Nu blir det frukost!
Har ni föresten provat att smula ner pepparkaka i filen?
det är såå mumsigt och juligt ju, så det måste ni genast prova isf

Tyvärr så kan jag inte njuta av min lediga dag, utan ska flänga runt med buss hela dagen och uträtta ärenden
Bland annat så ska Sigge tillbaka till veterinären på återbesök för sitt öra plus att jag hittade en liten knöl på hans ben igår.... =( usch måste fråga vad det kan vara, första tanken var ju genast ..... usch vill inte ens skriva det =(
Bohoooo

Fast det e klart ikväll ska vi ut och äta på Hemma med jobbet
Mumsigt och trevligt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four