Hemma och vänder

Efter dagens 6e busstur så är jag hemma igen
Sigges öra vart lite bättre men måste fortsätta med medecinerna plus fått några fler utskrivna
=(
Angående den lilla knölen så skulle jag smörja den med en kräm....
så skulle vi kolla på den när vi ska tillbaka om två weeks!!
Jaja nog om det

Nu har jag iaf precis käkat lite tomtegröt
och ska börja göra mig iordning
för ska ju snart ta BUSSEN igen ner till stan
(Borde kanske se till att bli sponsrad av JLT vad tror ni om det?!?!)
och möta upp mina kollegor för att äta lite gott på Hemma
För min del blir det kantarellsoppa till förätt, bakad röding till varmrätt och äppelcarpaccio till desert
*YumYum*





Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Färgklick! :) Tack så mycket :)

2010-12-16 @ 19:12:46
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four