Min lilla sjukling

Blev ju inget DH igår =( 
Femman vägrade ju fungera 
Men vi hade mysigt iaf 
åt supergod kladdkaka och kollade på solsidan!! 

Sedan satt jag uppe alldeles för länge och html-kodade en del på bloggen 
därför den kanske såg lite knasig ut för vissa av er igår? 

Kom hem nu på lunchen och min lilla Siggepojke är sjuk =( 
han har nog fått öroninflammation 
har ju haft en del problem med ena örat ett tag nu, så ringde och beställde veterinär tid tills nu på fredag
men nu när jag kom hem vart de värre och hade börjat vara sig =(
usch stackars
ringde genast och bokade om tiden till så fort som möjligt
och de vart först imon
mitt lilla hjärta


Helt normal sovställning för mitt <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four