Nej hörrni

Nu är jag såå trött och rent ut sagt utmattad
känner mig så stressad och sliten, skör och liten och jag vet inte ens varför 
Önskar mig en time out 
och bara vara..
Känner inte riktigt igen mig själv
Haft ont i ryggen och huvudet nu i ca fyra veckor 
och en förkylning som aldrig riktigt ger med sig  

Jag gillar inte att vara negatgiv och sprida galla omkring mej 
finns alldeles för mkt av sådant 

Vill tillbaka till mitt vanliga bubbliga jag 
Har ramlat in i ngn ond cirkel av dålig mat, stress, ingen träning och för lite sömn...
Jag vet egentligen precis vad jag behöver göra 
och jag ska ta tag i det strax 

Till att börja med kommer jag ha tre mobilfria dagar nu 
så vill ni få tag på mej så får ni kontakta mig här på bloggen 
eller så är jag hemma eller på jobbet  


Drömmer mig bort och tebax

Hoppas att jag snart är tillbaka 
puss o kram på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four