Måndag hela veckan lång

Den här helgen har känt som en enda lång måååndag
I Fredags efter jobbet så åkte jag en sväng till A6 med Herr Sandström
shoppade lite julklappar mm.

Igår jobbade jag efter det hade jag nagelkund
och kvällen spenderade jag med missB vi lagade mat o kollade film

Idag vart det jobb igen...
Kom nyss in från en snöig promenad
pulsade runt lite överallt i en timme och funderade över livet och kärleken
Skogen är helt fluffig, tyst o vit precis som bomull
och helst av allt ville jag bara krypa in under en gran o somna
och sova tills det blir vår
mysigt

Så ni förstår ju att livet är lite segt nu
Ingen fest i helgen heller... känns ... tomt..
men aja allt kan ju inte vara party hela tiden även om jag tycker att livet är en fest
=)

Nu ska jag ta tag i att göra ett nytt fräscht set med naglar på mig själv
de ser för jävliga ut nu för tillfället rent ut sagt
Visar nog sedan hur de blev...

 
Såhär ser de ut nu iaf... som sagt för jääävliga
Jag nagelterapeut... yeaahh right!??!
Hahhaha nee de får de genast bli ändring på

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four