Roadtripen

Haha va kul vi hade på våran shopping resa!! Den började inte så bra, personal på macken som var noll service minded och allmänt konstiga, kaffemaskinen på burgerking gick sönder, hur lång kö som helst in till outleten när vi väl kom fram till Åhaga.... men sen j**vlar small det haha och vi shoppade som galningar till kl 24.00 och var sist ut ( typiskt miss B och mig, vi får nog ta en egen bil nästa gång ;) )

                                 
               
                Den megalånga kön
          
                        
               BurgerKing paus i väntan på att kön skulle bli mindre
              
               Fikapaus i kön
              
               Kaoset i provrummet
              
               Min överfulla shoppingkasse (bilden är så suddig för ja garvar så mkt)
              
               Så här såg det ut när jag och miss B lämnade stället (sist ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four