Bara massa blaj...

Idag vart det tydligen jag skulle träffat min killkompis
men han e ju så jäävla busy hela tiden
jaja som tur e för honom så har han lovat mig en överraskning i gengäld
yeeeaayy
jag älskar ju överraskningar
så jag e lika glad för det

Så istället ikväll så har jag vart lite duktig
och tagit tag i lite grejer
fixat me de där "hemliga" mejlet
håller på och välja bild nu
supersvårt ju
haha
Lagat en nagel
och lite annat boring stuff
för övrigt dricker jag lite glögg nu så kanske därav allt blaj

Jusst det ja =)
har lärt mig ett högst användbart ord idag med
Spjuckel
kan nog användas till det mesta som e lite så där halvdant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four