Glowing skin

Jag får ofta höra att jag har så fin hud och att jag ser så mkt yngre ut än vad jag är =)
Det har inte alltid vart så tyvärr, har haft massa akne och visst ibland dyker det ff upp ngn enstaka jäkel
hahahaha!
Men iaf tänkte tipsa om vad jag använder för hudvård i dagsläget
och det är produkter från Emma.S nya hudvårdsserie
Jag har:
Cleansing facial wash löddrande rengöringstvål med AHA-syror
2 in 1 makeup remover
ansiktsvatten och rengöring i samma
eye makeup remover
om jag har mkt ögonmake
moisturising day/night cream såå sköna
ageless enzyme peel används 1ggr/v för att ta bort döda hudceller

Alla produkter är supersköna på huden och man känner sig verkligen fräsch
de finns att köpa på Åhlens


fotografer: Andreas Von Gegerfelt och
Lennart Durehed
Bilder lånade här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four