In case of emergency press.....

OMG
känns som jag ligger efter med lite allt möjligt nu
känner mej piggare idag iaf
men bloggandet har blivit lite lidande
hade ju glömt också att det va min tur att ha tjejkvällen
yr som jag är
aaa det är massa annat också som står på min "to do ASAP" lista

Men på jobbet är det iaf lugnt
håller på och julskyltar
och fixar en facebook sida till jobbet också
hahaha bara för jag bloggar så blev jag helt plötsligt data "expert" med



Dåligt med bilder
men får kompensera upp med det i resten av veckan eller vad säger ni ;)

puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four