Strong are those who open their ♥

Lite nattliga funderingar bara....
För mig är styrka och mod att kunna öppna sitt hjärta
blotta sitt innersta
veta att man kan bli sviken och sårad
men samtidigt veta att förhoppningsvis så får man kärlek och förståelse tillbaka

Och jusst det där att inte riktigt veta vad man får tillbaka
men att man ändå är villig att öppna sitt hjärta
blotta sitt innersta
sitt verkliga jag
bakom murar och fasader
det är MOD och INRE STYRKA för mig

Ikväll har jag fått nöjet att uppleva två helt olika personligheter

En väldigt väldigt modig och stark ♥
som jag personligen fått större förståelse för och som växt i mina ögon 
Stolt  

Samt en som jag faktiskt hade högre tankar om 
som jag visste var feg och känslokall men kanske inte riktigt så mycket  
Tråkigt 

Visst är det konstigt
men det är faktiskt så att genom andra lär man även känna sig själv


Kommentarer
Postat av: Pauline

Miiiii <3

2011-01-05 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four