Veckoplanering

Blev inte mkt bloggande igår... var såå seg
Hade verkligen behövt en lugn (icke party)  helg men det verkar omöjligt i  mitt liv 
hahhaa men vad gör det när man har tokroligt =) 

Iaf min vecka ser ut såhär änsålänge: 
Måndag: film och fika hos ....
Tisdag: Dh kväll med tjejerna hos miss P
Onsdag: Träffa en killkompis ja inte sett på länge eller var det på torsdag... hmmm 
Torsdag: hmmm se ovan ?!? 
Fredag: gå på ladies night med min syster 
Lördag: jobba och ev fika med ..... 
Söndag: fira världens sötaste 3åring 

verkar bli en skoj vecka =)
och ser fram emot ikväll tror att det blir trevligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four