Friends forever

Har precis haft ett härligt telesamtal med världens goaste Miss L
Ååå va de är fint med riktiga vänner som oavsett om man bara ses ca 2ggr/år
så är det precis som det alltid vart, man tar vid där man slutade liksom och man delar allt.
Massa kärlek till dej min vän och tack för att du finns i mitt liv


Suupeergammal bild på mej och miss L

Nej nu ska jag ta tag i att börja rensa min garderob
så att jag kan dela med mig av några godbitar som jag tröttnat på
tycker ni inte de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four