Glögg

Fick en present idag =)







med saffran, lät ju hur gott som helst  (ska provsmaka redan nu ikväll)
+ att flaskan e ju superfin

Håller på att äta lite mat nu sen ska jag fixa med lite grejer...
•plocka fram Höst/vinter jackor/skor
•fixa klart naglarna (hann inte klart igår) tar ju sån hiiimla tid att göra konstnaglar på sig själv med fel hand haha
•beställa fodral till min nya mobil ( så den inte blir ful och repig )
•borsta Sigge
aaaa de får nog räcka hahaha vi hörs om några timmar, så får vi se vad jag hunnit med (tidsoptimisten)
visar förmodligen bilder på naglarna då med





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four