hoppsan

Dagen igår bara försvann (ledig dag)
Började med att göra ett set med naglar på en kund
sedan gjorde jag och Pappi♥ en del ärenden
eller rättare sagt han körde runt mej så jag kunde göra ärenden hihi
efter det tog vi tag i att kolla igenom min ekonomi
och jag fick ett väldigt glädjande besked
YEEAAAYY!!!
Helt sprallig och förväntansfull nu
vad det är vill/kan jag inte säga än men tro mig ni kommer få reda på det ;)

föresten nu när jag inte bloggat igår så ligger jag och trycker på en del bilder
ska försöka få upp en del av dem sedan om jag hinner
tänkte rensa garderoben med ikväll så blir det nog lite bloppis framöver
håll utkik!!
Hmmm känner att tidsoptimisten blev lite väl optimistisk nu hahahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four