kung fu massage

har jag fått prova på jobbet idag hahaha ett slags bälte/krage som man hänger på sig och som hamrar/masserar nacke, övre rygg.... rätt skönt men nu är jag helt stel

Är hemma på lunch nu blir alltid så sen lunch men tycker det är rätt skönt för då är det ju inte många timmar kvar sedan tills man ska hem =)
Massa choklad på jobbet idag kladdkaka och praliner hahaha kommer blir tjockis om det ska fortsätta så här
och sedan fika me tjejerna ikväll .... ooouupss ;)

vilket flummigt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four