Söndag = skämma bort mig själv

Ok nu e jag tillbaka igen med ny positiv energi, kan inte vara arg längre stunder =)

Så här såg min dag ut tidigare idag iaf innan allt strul
Lång härlig skogspromenad med Sigge ( tog massa höstiga bilder, som tyvärr försvann med lånemobilen innan jag hann lägga in dem i datorn )
Enzympeeling, vit choklad ansiktsmask och gelekuddar till ögonen
Låång härlig dusch med hårinpackning, och sedan använde jag min bodylotion med jordgubb/vanilj
Ääälskar produkter som doftar sött och fruktigt så  man känner sig som en lyxig godis!!

Sedan blev det ett besök på A6 med D och hans söta Ella
Blev bjuden på lunch och spontan shoppa ett par stövletter... ok kanske inte så genomtänkt men det var love at first sight och jag älskar att skämma bort mig själv + att jag ju behöver ett par höst skor
( ok egentligen fler par hihi )

Här kommer allt i bilder
( bilderna är klickbara )




Ansiktsmask, doftar ljuuvligt!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four