Hääärliga lördag

Blev inte klar med naglarna förräns supersent igår... och började dagen med att jobba idag
Gick supersmidigt att jobba och sen mötte jag upp Mammi och syster på stan och shoppade lite och tog en fika =)
sånt tycker jag är lyx att bara få spontan umgås me mina nära ♥

Träffade Emma Wiklund på Åhlens hon va ju där och visade sin nya hudvårdsserie, jag köpte ju rengöringen häromdagen, riktigt skön!! och nu blev det dag och natt creme och en enzym peeeling..... ouuups genaast blev jag 750 spänn fattigare hehe. Fick inflyttningspresent av Mammi med, massa fina ljuslycktor och vas från Cult design, åå va fina, visar bilder senare!!
Har iaf provat peelingen och cremen nu ikväll... sååå sköna =) har gjort ansiktsmask, hårinpackning och solat också... sköönt!!
Nu blir det att fixa iordning mej lite och sedan dricka lite rosé med mina fina vänner ♥

Hoppas ni får en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four