kaffe ♥

Kom hem nyss från stan.. blev ingen solning...  kom o tänka på hudcancer o massa läskiga rynkor, så köpte brunutan sol istället( visst de e ju kemikalier i ) men vill iaf ha lite färg.
Rengöring från Emma wiklunds nya hudserie blev det också, ska  bli kul att testa =) hon kommer föresten till åhlens på lördag för att marknadsföra sin nya serie, funderar på att dra dit då efter jobbet, har lite frågor om hudcremen om den innehåller mineraloljor o parabener, ja blir ju lite äcklad av sånt..

Skulle ge mig på att sätta upp gardiner i sovrummet också men de första paret jag provade med var för korta och de andra täckte hela fönstret så fått tänka om och ha dem i vardagsrummet istället, så nu blir det en sväng till Ikea med min bästa hälftis miss B!
Får fixa bilder på det hela också sen när det är klart, men kameran e inte laddad tyvärr och mobilen e skickad på service, men jag lovar bilder kommer allt blir ju mkt roligare då , eller vad säger ni =)

Latero ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hihi, du skriver verkligen likadant som du pratar. Som en sprudlande, bubblande sockerdricka! Puss på dig sis!

2010-09-22 @ 22:26:40
URL: http://konfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four