Kanske dax för lite uppdatering....

Nu var det längesedan jag skrev i bloggen... vart mkt i sommar med utbildningen, nytt jobb och andra personliga saker, så då har bloggen fått lida lite... men nu hoppas jag komma igång igen med nya friska tag =)

Har skett lite förändringar i mitt liv nu, är singel igen och mår bättre än någonsin ♥.... känner mig stark och nyfiken på livet, trivs sjukt bra på jobbet och håller äääntligen på att få iordning här hemma, riktigt mysigt!! Sen är det en till sak som jag är riktigt lycklig över ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hjärta dig!!!

2010-09-21 @ 23:01:04
URL: http://konfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four