Morning sounds

Blir ett späckat schema idag, snart jobb sen fixa ett set med naglar... skulle eg vart med på soft airgun med jobbet ikväll men man kan inte hinna allt.... eller??!?!

Försökte skriva ett inlägg i morse men datorn valde att hänga sig lite lätt, nu är jag iaf hemma på lunch hos Mammi =)

Hur kan det föresten komma sig att tapeterna jag köpte igår är 25% på idag *morr* får jag ju försöka hinna dit med då... de gäller ju att spara varenda krona hehehe!!! ;)

Får se om det blir ngt mer  inlägg idag, isåfall blir det med bild på naglarna jag ska göra

Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four