nu e de ju snart måndag

Hahaha sköning gubbe från bravida på jobbet idag, som svarade på frågan hur allt va me honom då " jo de e ju kalas, de är ju snart måndag" =) positiva människor de är väl för härligt !!

E på lunch nu hos mammi, e ju bara då jag hinner blogga när jag jobbar verkar det som hehe, har en nagelkund idag igen direkt efter jobbet, får se hur sent de blir men annars kanske de blir några pics idag då istället, ska ju upp o jobba imon med =) seeen är det helg för fröken ekblom!!

Vad händer i helgen då... e lite sugen på några glas rosé i fina vänners sällskap men inte krogen tror ja?!? sen fortsätter heminredningsprojektet på söndag förhoppningsvis =)

håller på att packa ner guess smycken på jobbet då vi inte ska sälja dem längre och blev lite småkär faktiskt, fick ett ryck att jag skulle köpa några men kom på sen att de faktiskt e bättre att köpa Attling då det är de vi säljer och de är ju i silver med, förståndigt av mig va hehe ??

Puss på er och hoppas vi ses laaatreo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four