Ok... dagen som försvann

OMG!! vad fan hände igår egentligen.... skulle ju bara ta ett par glas rosé... öööö neee ... tydligen inte.. lugn med att bestämma förfest halv elva... lugn med att dricka sprit.... luuugn med att hamna på centrum... aaa ni läste rätt!?! men kul satan hade vi allafall hahha, har ju världen skönaste vänner ♥

idag masade jag mej inte upp förräns tre... gick en skogspromenad sååå skönt... dog i soffan o sen kom brorsan o Pållen o hämta mej så åkte vi o handla tacos =) vi tänkte att vi skulle dra igång de heliga tacokvällarna igen, verkligen på tiden!!

Ja som ni ser singellivet är jääävligt hårt men sjukt kul =) hahha e nog inte mej själv idag riktigt än, får va nog med flummigt skrivande nu

over and out ♥

(och yes jag ska skärpa mig med bilderna )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four