Sovdags

shit va tiden går när man sitter vid datorn?!?!
Iaf har suttit o kollat heminredning, har fått tebax min inspiration igen =) nu är klockan rätt mkt men är ledig imorgon så de gör inte så mkt.
Morgondagens planer är liite oklara... ska ev åka runt en sväng med Pappi o kolla på lite möbler, men så frågade älskade syster om jag ville hänga med till badhuset.... hmm i vilket fall som hels ska jag hinna med att fixa naglarna på mig själv och göra lite hemma fix, typ sätta upp gardiner =)
Är så så såå köpsugen när det kommer till inredning jusst nu men får hålla mig en vecka till för då ska jag Mammi o syster till Ullared, ska bli såå kul =D


En liten reflektion bara.... varför växer bara inte vissa människor upp och mognar?? tråkigt tycker jag =(
men ändå skönt att veta att jag själv har kommit en bra bit på vägen =) Hurra för det!!
(var bara tvungen att få ur mig det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four