Blank

Det är som att vilja köpa ngt rikitgt mkt fast man vet att man inte har råd
det är där inom räckhåll.... men det kommer aldrig bli ditt
du kan inte sluta tänka på de, hur underbart det skulle kännas
kan inte sluta fantisera, dagdrömma om hur det skulle vara om det bara var ditt
.................

Du skaffar dig ersättningsvaror, men de passar aldrig riktigt, känns inte bekväma
visst de är fina men de är inte äkta
Du vet ju innerst inne vad du vill ha
.................

Du det är bara att bita ihop, inse fakta, stå ut
och tillslut har du gått vidare och hittat ngt nytt du åtrår
Och vem vet då kanske du har råd


Kommentarer
Postat av: ullie

åh.. älskar önskar mej ett hus. Stort fint vitt ljust ocj modernt så som jag gillar. tyvärr har jag väl aldrig råd.. men man ska inte säga inte har jag fått lära mej krma på dej

2011-04-29 @ 23:14:29
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four