10000 miles ahead

Jag upplever en väldigt hektisk Lördag idag... phuuu!
Först jobb, sen gymmet (körde rygg, biceps idag) och nu nyss hemkommen helt slut och kastar i mej mat, strax ut med sigge på långis...
sedan hoppa in i duschen, göra mig iordning för att dra iväg på kräftskiva!
Fast för mig blir det inga kräftor och nubbe utan rökta räkor (mkt godare) och alkoholfri öl.
Får väl se hur länge jag står ut med alla fulla människor när jag själv är nykter hahaha men det är ju bara att vänja sig..... För Er som missat det så är mitt liv numera alkoholfritt! =)



Hoppas Ni har en toppen Lördag!
Puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four