Everything comes to an end

Tjollahopp!
Asså en lördag utan fest.... vad händer!??!
HAhahahaa neee men seriöst, det är mitt nya nu, tro det eller ej ;)
Kvällen började med att ja mötte upp sweetie Lollo som kom med tåget för att träffa mig =)
Började vår dejt på Studion, alkoholfri öl är faktiskt riktigt gott, sen gick vi vidare till Piren där det blev en till Non Alcoholic beer.... dock vart det rätt stimmigt där när man själv inte vart onykter så vi lämmnade rätt snabbt!!
Nu sitter vi hemma hos Herr L =) och lyssnar sönder partymusik hahahaha!!
Skönt, skönt, skööönt att inte vara bakis imon!!
Hoppas ni Darlings har en toppen kväll med =)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Stolt över Dig! Puss

2011-08-14 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four