On my freakin way!!

Weeiihooo!
Vad jag är nöjd med mig själv jusst nu!! =)
Har laddat hela dagen inför premiären av att gå till gymmet, (vilket jag skulle göra efter jobbet idag) men det blev ett missförstånd med min PT, så det blev inte premiärgymmande idag!
Men istället i och med att jag vart så pepp så drog jag ut på en powerwalk med Siggis, efter det en löprunda och sedan körde jag lite styrkeövningar hemma!



Nu har jag precis slängt ihop en grymt god pastasås med krossade tomater, olivolja, morötter, rödlök, maasssaaa vitlök, oregano, basilika, gröna oliver, tonfisk! MUMS med riktigt stora bokstäver!

Snart blir det däcka i sängen för imon är det ledig dag och frisörbesök på schemat =)

Puuuussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four