On the edge

Tjingeling!
Vad gör Ni mina söta läsare idag?
Själv har jag en riktig soft dag med lååång sovmorgon, frukost på balkongen och sedan intervallträning i skogen!
Sen har jag iofs fart runt här hemma som en liten råtta och fixat o donat, har massa på min to do list.... men för tillfället har jag en lite paus, käkat en sallad på gröna blad, persika, melon, groddar, cashewnötter och haloumiost yummieee!!
Resten av helgen har även den vart skööön, igår vart jag en sväng med mammi, syster och minihjärtanen på stan, kvällen spenderade jag hemma i soffan tillsammans med drömmar om att flytta till Bangkok!
Yes ni läste rätt, det är en liten dröm jag har..... Äääääälskar Bangkok!!
Har vart där två ggr och älskar hela atmosfären och pulsen en riktig stooorstad fast utan stressen!
Ville visa lite bilder men upptäckte nu att mina thaibilder är på den andra datorn som finns hemma hos syster..... bohooo!!
Well well som other time ;)

Nu tebax till fixandet
puss på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four