Efter regn kommer solsken

Hej på Er sötnosar!
Ville bara säga att ja blir så glad när ja ser att ni finns kvar fast ja uppdaterat så dåligt det senaste =)
Ni är trogna ♥ readers

Idag har det vart riktigt höstigt ute tycker jag, hua va fort det går, vart tog sommaren vägen liksom?!
Med hösten är det viktigt att rå om sig själv, förnya sig och kanske ta tag i de där grejerna som man skjutit på liiiitee för länge.
Det kan vara träning, saker man lovat sig själv eller andra, något man vill satsa på eller åstadkomma helt enkelt.
Själv var jag runt på lunchrasten idag och kikade på lite olika gym för att komma fram till vart jag vill börja träna. Har en hel del löften till mig själv som jag vill ta tag i och jobba med. Och nu kommer den där resan verkligen bli av. Och som jag längtat efter den, men av olika anledningar skjutit upp alldeles för länge.


En liten bild från en fantastisk sommardag då vi firade min syster i Gränna =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four