Enough is enough!!

Har ni tänkt på någon gång vilken inverkan olika personer har på er?
En del drar ner dig och suger ur all din energi tills du blir helt slut medans andra höjer din energinivå till max bara genom att skratta!
För mig är det sååå viktigt att ha folk omkring mej som jag har ett utbyte med, som förstår mig, som ger mig positiv energi så att jag kan finnas där för dem och bolla tillbaka energin.... win win situation!!
Det kan kanske låta hårt men ingen och inget annat platsar i mitt liv längre!
Jag vet mitt egenvärde oavsett vad ngn annan säger eller försöker intala mig, säger inte att jag är perfekt för det finns det ingen som är!
Men jag är stolt över den jag är och älskar mig själv, står upp för mig själv!
Visst det finns saker jag gjort som jag är mer eller mindre stolt över, men ångrar egentligen ingenting för allt jag gått igenom har fått mig att bli den jag är idag!
STARK
Ingen ska komma och anklaga mig för att jag inte förstår utan att först ta reda på vad jag kommer ifrån, hur min historia ser ut.....
Alla vuxna människor har mer eller mindre baggage i ryggsäcken, alla är vi lika och alla har vi olika saker/problem att jobba med... men det som skiljer oss åt är att medans vissa väljer att stoppa huvudet i sanden, fly och leva kvar i det förflutna så finns det även dem som reser sig, dammar av sig försöker se ngt gott ur det som hänt och vågar blicka framåt och ge sig ut på nya äventyr!
För det är det livet är.... ett riktigt BIG TIME äventyr!!
Kom ihåg att det är Ni själva som väljer vad Ni vill göra med Ert liv, Ni väljer själva vem Ni vill vara och framförallt Ni väljer själva vad Ni tänker!
Detta kan ingen ta ifrån Er!


Kärlek

Kommentarer
Postat av: Dan H

Fint, väl skrivet!

2011-08-25 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four