We could have had it all

Gooodmooorrrning!!
Jag har vart uppe ett tag (sköönt att inte vara bakis o sova bort halva dagen) vart ute o gått med sigge och nu håller jag på att göra mig iordning för ska upp till A6 med Pappi och köpa träningsskor =) och förhoppningsvis nya träningskläder!
Hoppas på att möta upp resten av la familia med och äta söndagslunch, vore myyys!
Sedan blir det ett yoga pass alternativ gym i eftermiddag!
Well well vi får se vad jag hinner med av dagens planer hahhaa big time tidsoptimist det är ju jag hiihihi!
Bilder från kräftskivan igår kommer fömodligen upp senare idag med =)
Hade supertrevligt, men föråt mig nog lite på räkor, känner mig fortfarande mätt!!

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four