Detoxens baksida

Hej på Er!!

Idag har jag inte mått kalasbra direkt...
Illamående, huvudvärk, orkeslös, kallsvettats
men bra på ett sätt för då vet ja ju att Rawfood detoxen "hjälper"
massa utrensning sker väl i kroppen nu då
även  fått lite finnar bohoooo hahaha!!

Maten idag vart en smoothie + nötter till frukost:
Blåbär
banan
blodapelsin
rismjölk
Aroniabär 

Till lunch sallad
Blandad grönsallad
ärtskott
stjälkselleri
rädisor
avokado
solrosfrön
pumpafrön
olivolja + citronsaft

Kvällsmat röra
Äpple
gul paprika
Alfalfagroddar
avokado
Gröna kalamata oliver
citronsaft
några mandlar

och däremellan såklart blandade nötter och torkadfrukt + ngn morot
Köpte ett utrensande örtthe idag med - Detox från yogithe
så druckit två koppar + mängder med vatten

Imon är jag ledig, ska bli himla skönt och sen på kvällen ska jag ut o äta med jobbet
hmmmm undrar vad jag ska äta då... hoppas de har ngn sallad!??!

 
"Nötterna" mina bästa vänner 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Den här bloggen drivs av mig, en bubblande sprudlande tjej som har åsikten att det mesta ordnar sig och som kör på i 180!! Här får du läsa om allt som inspirerar mig, mina (ibland) galna äventyr, mina funderingar och jaa mitt liv helt enkelt, fyllt med sarkasm, glimten i ögat och en smula humor.

Kontakt:
  • emelieekblom.blogg.se



  • We heart it pictures.
    One Two Three Four